28. března, 2017 - svátek má Soňa

Přežilo by lidstvo zombie apokalypsu? Vědci spočítali, jakou máme šanci

EuroZprávy.cz |

Leicester – Přemýšleli jste někdy, jak byste se zachovali, kdyby přišla zombie apokalypsa? Sumírujete si v hlavě plány na její přežití? Skupina vědců z univerzity v Leicesteru se na věc pokusila zaměřit – čistě z věděckého pohledu. Výzkumníci ale pro lidstvo nemají příliš dobré zprávy.

Čtěte celý článek "Přežilo by lidstvo zombie apokalypsu? Vědci spočítali, jakou máme šanci" ze zdroje:

Dobrý Anděl

Kouření má na lidské tělo pozitivní efekt, zjistili vědci. Brání osteoporóze i Parkinsonově chorobě

EuroZprávy.cz | Zpravodajství » Věda a Technika aktuálně » 28. březen, 2017

New York/ Sydney - O tom, že cigarety mají na lidské tělo doslova smrtelný dopad, dnes snad již nikdo nepochybuje. Přesto lékaři a vědci z celého světa zjistili, že kouření může v některých ohledech zdraví prospívat. Těžko například naleznete kuřáka, který by trpěl Parkinsonovou chorobou.

Kulturu Garamantov považovali Římané za primitivní nomádské kmeny. Opak je ale pravdou

EuroZprávy.cz | Zpravodajství » Věda a Technika aktuálně » 28. březen, 2017

Libye – Satelitní metoda výzkumu opět zjistila převratnou novinku, tentokrát v Libyi. Satelitní snímky totiž odkryly nové důkazy existence lidské civilizace na Sahaře v jihozápadním cípu Libye.

Astronaut, který byl na Měsíci. Bylo by sobecké si myslet, že jsme ve vesmíru sami

EuroZprávy.cz | Zpravodajství » Věda a Technika aktuálně » 28. březen, 2017

Washington - Astronaut Alan Bean byl čtvrtým člověkem v historii, který se procházel po povrchu Měsíce. Nyní je přesvědčen, že ve vesmíru nejsme sami, ale stejně jako zatím my nevíme o existenci mimozemšťanů, oni podle něj nevědí o nás.

Míchat alkohol a energetické nápoje? Velice nebezpečné, konstatují vědci

EuroZprávy.cz | Zpravodajství » Věda a Technika aktuálně » 28. březen, 2017

Londýn – Energetické nápoje pije celá řada z nás. Mnozí je také čas od času na párty či v klubu míchají s alkoholem. Podle vědců to ale rozhodně není dobrý nápad. Poukazují na to, že stimulační účinek v kofeinu povzbuzuje lidi, aby zůstali déle a více toho vypili.

Češi mají unikátní patent na trvanlivé jídlo. Vydrží čerstvé tři roky bez konzervantů

EuroZprávy.cz | Zpravodajství » Věda a Technika aktuálně » 28. březen, 2017

MAGAZÍN - Patentovaná metodologie umožňuje připravovat trvanlivé jídlo zcela bez konzervantů, tedy bez obávaných „éček“. Přesto díky unikátnímu postupu sterilace vydrží plnohodnotné ručně vařené jídlo ve spíži nebo v batohu čerstvé až tři roky. Navíc se dokáže i samo ohřát. I v podmínkách, kde není možné plnohodnotně vařit, se tak lidé nemusí odbývat těžko

OBRAZEM: První Češka testovala bionickou protézu

EuroZprávy.cz | Zpravodajství » Věda a Technika aktuálně » 28. březen, 2017

Praha - Kamila Šabršulová se narodila před 17ti lety s vrozenou vývojovou vadou pravé horní končetiny. Od dětství jí připadal život bez jedné horní končetiny přirozený. Už jako dítě používala kosmetickou protézu a vnímala to jako zcela normální. Nedávno ale měla možnost poprvé vyzkoušet a otestovat nejnovější generaci bionických protéz horní končetiny.

Nejtenčí televizor na světě, který na zdi drží magnety, dorazil do Česka

iDnes.cz | Zpravodajství » Věda a Technika aktuálně » 28. březen, 2017

Nejtenčí televizor na světě, LG OLED65W7V, je už k vidění v Česku. Pomocí magnetické podložky jej můžete přiložit přímo na stěnu a tenoučký kabel schovat pod malbu. Čelní stěna televizoru je tak jen 4 mm od plochy stěny. Součástí balení je soundbar s prostorovým zvukem Dolby Atmos.

Kometa objevená Čechoslovákem je nejlépe viditelná za posledních 200 let

iDnes.cz | Zpravodajství » Věda a Technika aktuálně » 28. březen, 2017

Kometa s názvem 41P/Tuttle-Giacobini-Kresák bude v nejbližších týdnech dobře viditelná i malým triedrem.Další články k tématu:První kometa bez ohonu se k Zemi vrací po miliardách letV sobotu Zemi mine mrtvá kometa. Připomíná lebkuOpilá kometa. Na prolétající Lovejoy se našel etanolProlétáme kometárním prachem. Nejlepší podívaná bude v noci na čtvrtek

Tisíce dinosauřích stop nalezeny v Austrálii

21stoleti.cz | Zpravodajství » Věda a Technika aktuálně » 28. březen, 2017

Na západě Austrálie v oblasti Walmadany vědci objevili nespočet dinosauřích stop starých 140 milionů let. Podle expertů se jedná o nejvýznamnější nález svého druhu na světě. Lokalitu ve Walmadany zkoumali paleontologové z University of Queensland a James Cook University. V horninách z raného období křídy se jim podařilo najít obrovské množství stop

e15.cz - Byznys, politika, ekonomika, finance, události

Zlevní data? Telekomunikační úřad draží nové kmitočty

e15.cz | Zpravodajství » Věda a Technika aktuálně » 28. březen, 2017

Český telekomunikační úřad otevřel prostor pro nové poskytovatele mobilního internetu. V pondělí vyhlásil aukci na doposud nevyužívané kmitočtové pásmo, ze kterého se bude dražit celkem pět bloků. Ty může případný kupec technologicky využít výhradně podle svého uvážení, vyvolávací cena začíná na 29 milionech korun.